Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Kj°psbetingelser

Når du har lagt inn en bestilling, kan den ikke lengre endres eller slettes.
Ved bestilling godtar du også automatisk gjeldende betingelser:

EKSPEDERING OG LEVERING:
Alle varer som er på lager vil normalt bli ekspedert innen 2 virkedager.

Etter at din ordre er behandlet og klar for sending, vil du motta en mail med angrerettskjema og sporingsnr. på pakken
(pakken vil normalt bli sendt samme dag eller dagen etter at du har mottatt denne mailen.)
Enkelte små bestillinger kan bli sendt som vanlig brevpost uten sporingsnr.

Levering skjer til den adresse som oppgis ved bestilling.
Normal leveringstid med posten er 1-5 virkedager.

Uavhentede pakker som blir sendt i retur vil bli fakturert med ett gebyr på 300kr (for dekking av våre utgifter),
det samme gjelder for pakker som kommer i retur pga feil oppgitt adresse.

NB! Ta forbehold om at enkelte varer kan bli utsolgt og du kan da bli kontaktet via mail der du får beskjed om dette. Dersom du har bestillt varer som er på lager i tillegg til den/de som ikke er det, vil du få spørsmål om du ønsker å bytte den varen som ikke er på lager til en anen vare eller pengene tilbake for den utsolgte varen dersom den alt er betalt. Blir ikke mailen med beskjed om dette besvart innen 3 dager vil kun de bestilte varene som er på lager bli sendt. Er alle de bestillte varene utsolgt vil eventuell betaling bli returnert og ordren blir slettet.


PRISER:
Ta forbehold om noen prisendringer.
Gratis frakt gjelder kun dersom bestillingen har en total varesum på over 499kr
(fraktprisen regnes ikke med i denne summen).

RABATTKODER:
Eventuelle rabattkoder gjelder ikke for tilbudsvarer, B-varer/feilvarer eller andre salgsvarer dersom ikke annet er oppgitt!


ALDERGRENSE:
Du må være over 18 år for å kunne handle hos oss, 
dersom du er under 18 år må en annen myndig person stå ansvarlig for din bestilling.



PERSONVERN
Vi behandler alle persondata i tråd med Personopplysningsloven.
Opplysninger som kan knyttes til deg som person behandles fortrolig og vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre. 
Du kan til enhver tid selv redigere dine registrerte persondata ved å klikke på "Min Konto"
NB! Vennligst kontakt oss gjennom vårt kontaktskjema dersom du ønsker å slette hele din kundeprofil.



VASKING AV KLÆR:
Vi tar ikke ansvar for klær som blir ødelagt ved vasking, så husk å lese vaskelappen nøye
 og vær oppmerksom på at enkelte plagg ikke skal vaskes i det hele tatt!
Klær som kan vaskes bør vaskes med vrangsiden ut på lav temperatur eller helst for hånd da de vil holde seg fine lengre.

 

ANGRERETT, BYTTE OG RETURRETT
Ta ALLTID kontakt via mail (eller gjennom kontaktskjemaet i nettbutikken) før du returnerer en vare, uansett årsak til retur ellers kan du risikere at vi ikke henter ut pakken som returneres.
Vennligst ikke send pakker i retur som postoppkrav da disse ikke vil bli hentet ut av oss og du dermed vil få dem i retur etter 14 dager.
Er det synlige skader på pakken, så vennligst meld i fra til ditt nærmeste postkontor da det er Posten Norge som er ansvarlig for at forsendelser kommer frem uten skader og det er de som eventuellt skal erstatte skadet vare.

Retur ved angrerett:
Du har 14 dagers angrerett som gjelder fra den dagen du mottar varen(e).
Angrerett er en lov som gir deg som kunde mulighet til å returnere en vare du har kjøpt som du i ettertid angrer på
uten at du trenger å oppgi noen grunn for hvorfor du vil returnere varen,
men vi skal ALLTID ha beskjed før du sender tilbake varer ved bruk av angrerett.

Husk å fylle ut vedlagt angrerettskjema og oppgi ditt kontonummer for en raskere tilbakebetaling.
NB! Som kjøper er du pliktet til å betale returkostnaden selv, i tillegg vil du ikke få tilbakebetalt eventuelle gebyrer eller frakt som ble betalt ved kjøp. 
Har du benyttet Klarna faktura/konto og ønsker å heve kjøpet før bestillingen er betalt - vil du få en ny faktura med frakt og ekspederingsutgifter som skal betales inn.

En forutsetning for å benytte seg av angreretten, er at varene sendes tilbake i samme stand som når du mottok dem (uåpnet og ubrukt).
OBS! Du har ikke muligheter til å prøve klær viss du skal benytte deg av angreretten.
Har du f.eks. brutt forseglingen på emballasjen, eller klippet av merkelapper (dersom varene ikke har emballasje), blir dette regnet som at varene er tatt i bruk og du mister angreretten.


Retur ved ønske om å bytte eller returnere varen(e):
Bytte eller returrett er ikke regulert ved lov, men vi kan i enkelte tilfeller tilby å bytte eller ta varer i retur.
Ønsker du å bytte eller returnere varer må du betale fraktkostnadene selv.
 Ved bytte må du betale for frakten begge veier.
Forutsetningen for at vi kan gå med på å bytte eller ta i retur varer, er at varene er ubrukt og uskadet.
Er varene pakket inn i emballasje, så skal alle varer returneres i emballasjen.
Vær derfor forsiktig viss du åpner forseglet emballasje slik at du ikke ødelegger denne.
Vi verken bytter eller tar i retur varer som det er tatt av merkelapper på, da dette blir oppfattet som at varene har blitt tatt i bruk.
Har varene fått flekker eller på annen måte blitt håndtert på en slik måte at de ikke kan framstå som ny vare, så kan vi dessverre ikke ta varene i retur.
Varene må være i en slik stand at de kan legges problemfritt ut for salg på ny til samme pris som tidligere.
Ved enighet om bytte av varer kan du velge å legge ved returporto i pakken, eller betale inn til vår konto for rask omlevering.
Når det er blitt enighet om at du som kunde kan bytte eller returnere varer som ikke går under bruk av angreretten, så refunderes ikke penger.
Du må enten bytte eller få en tilgodelapp eller gavekort i nettbutikken.
Tilgodelappen og gavekortet vil ha 3 månders gyldighet fra du får innvilget bytte eller retur av varer.
Varer som er på salg, tilbudsvarer eller andre former for avslag i pris som B-varer/feilvarer, kan ikke returneres eller byttes.

NB! Av hygeniske årsaker er det dessverre ingen bytte/returrett på undertøy, badetøy, sminker eller øredobber.

Når du sender varer i retur må du huske å fylle ut angrerett-skjemaet
(dette ligger som vedlegg i mailen du mottar rett etter at din bestilling er sendt),

send også en mail til mail@qof.no eller ta kontakt via kontaktskjemaet i nettbutikkenog oppgi hva du ønsker å returnere/bytte.
Returadressen finner du i det vedlagte angrerett skjemaet.

OBS!
Vær oppmerksom på at din IP-adresse blir registrert når du tar kontakt gjennom kontaktskjemaet eller legger inn en bestilling - dette er for å forhindre falske bestillinger og unngå useriøse henvendelser.

Useriøs framtoning vil bli vurdert politianmeldt.
Queen-of-fashion.no forbeholder seg retten til å stenge ute/svarteliste ett hvert medlem som ikke følger kjøpsbetingelsene eller som opptrer useriøst.

~*~ ALLE VARER SJEKKES FOR FEIL OG MANGLER FØR UTSENDELSE! ~*~