Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Angrerett, bytte og retur

VIKTIG INFORMASJON ANGÅENDE ANGRERETT, BYTTE OG RETURRETT

Ta ALLTID kontakt via mail (eller kontaktskjemaet i nettbutikken) før du returnerer en vare, uansett årsak til retur ellers kan du risikere at vi ikke henter ut pakken som returneres!
Vennligst ikke send pakker i retur som postoppkrav da disse ikke vil bli hentet ut av oss og du dermed vil få dem i retur etter 14 dager og selv må betale kostnadene for dette.
Er det synlige skader på pakken, så vennligst meld i fra til ditt nærmeste postkontor da det er Posten Norge som er ansvarlig for at forsendelser kommer frem uten skader og det er de som eventuellt skal erstatte skadet vare.

Retur ved angrerett:
Du har 14 dagers angrerett som gjelder fra den dagen du mottar varen(e).
Angrerett er en lov som gir deg som kunde mulighet til å returnere en vare du har kjøpt som du i ettertid angrer på
uten at du trenger å oppgi noen grunn for hvorfor du vil returnere varen,
men vi skal ALLTID ha beskjed før du sender tilbake varer ved bruk av angrerett.

Husk å fylle ut vedlagt angrerettskjema og oppgi ditt kontonummer for en raskere tilbakebetaling.
NB! Som kjøper er du pliktet til å betale returkostnaden selv.
En forutsetning for å benytte seg av angreretten, er at varene sendes tilbake i samme stand som når du mottok dem (uåpnet og ubrukt).
OBS! Du har ikke muligheter til å prøve klær viss du skal benytte deg av angreretten.
Har du f.eks. brutt forseglingen på emballasjen, eller klippet av merkelapper (dersom varene ikke har emballasje), blir dette regnet som at varene er tatt i bruk og du mister angreretten.


Retur ved ønske om å bytte eller returnere varen(e):
Bytte eller returrett er ikke regulert ved lov, men vi kan i enkelte tilfeller tilby å bytte eller ta varer i retur.
Ønsker du å bytte eller returnere varer må du betale fraktkostnadene selv.
Ved bytte må du betale for frakten begge veier.
Forutsetningen for at vi kan gå med på å bytte eller ta varer i retur, er at varene er ubrukt og uskadet.
Er varene pakket inn i emballasje, så skal alle varer returneres i emballasjen.
Vær derfor forsiktig viss du åpner forseglet emballasje slik at du ikke ødelegger denne.
Vi verken bytter eller tar i retur varer som det er tatt av merkelapper på, da dette blir oppfattet som at varene har blitt tatt i bruk.
Har varene fått flekker eller på annen måte blitt håndtert på en slik måte at de ikke kan framstå som ny vare, så kan vi dessverre ikke ta varene i retur.
Varene må være i en slik stand at de kan legges problemfritt ut for salg på ny til samme pris som tidligere.
Ved enighet om bytte av varer kan du velge å legge ved returporto i pakken, eller betale inn til vår konto for rask omlevering.
Når det er blitt enighet om at du som kunde kan bytte eller returnere varer som ikke går under bruk av angreretten, så refunderes ikke penger.
Du må enten bytte eller få en tilgodelapp eller gavekort i nettbutikken.
Tilgodelappen og gavekortet vil ha 3 månders gyldighet fra du får innvilget bytte eller retur av varer.
Varer som er på salg, tilbudsvarer eller andre former for avslag i pris som B-varer/feilvarer, kan ikke returneres eller byttes.
 
NB! Av hygeniske årsaker er det dessverre ingen bytte/returrett på undertøy, badetøy, sminker eller øredobber.
 
Når du sender varer i retur må du huske å fylle ut det vedlagte angrerett skjemaet,
husk å skrive navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse og legg ved ett lite notat
om hvilen konto pengene skal overføres til eller hvilken vare du vil bytte til.
send også en mail til mail@qof.no
Retur adressen finner du i det vedlagte angrerett skjemaet.